تبلیغات
مطالب اینترنتی - نکات کاربردی برای حفظ تناسب اندام در سفر
 


حفظ تناسب اندام در سفر

تناسب اندام در سفر , بسیاری از گردشگران زمانی که به فصل تعطیلات و سفر می‌رسند، برنامه‌های عادی خود را رها کرده و به طورکامل به تفریح و گردش می‌پردازند. از طرفی برخی از افراد زحمت برنامه‌های رژیم غذایی را به جان خود می‌خرند و در طول سال برنامه کاهش وزن خود را ادامه می‌دهند، اما با رسیدن تعطیلات و رفتن به مسافرت بیخیال برنامه خود می‌شوند و زحمت چند ماهه خود را هدر می‌دهند. اهمیت این موضوع ما را بر این داشت که شیوه‌هایی برای اجرای برنامه کاهش وزن و ادامه آن در مسافرت پیشنهاد دهیم.

۱٫ خود را از بیماری محافظت کنید!

تناسب اندام در سفر

محافظت از بیماری در سفر

بهترین شیوه برای اجرایی کردن یک برنامه کاهش وزن، این است که فعالیت و خواب خود را درست تنظیم کنید و تمریناتی که باید انجام دهید را تحت کنترل داشته باشید. اجرای صحیح یک برنامه و رعایت اصول اولیه حاکم بر آن مستلزم شرایط جسمانی مناسب و دوری از بیماری و خستگی است. این شرایط می‌تواند شما را از آسیب حفظ کند و سلامت و اعتماد به نفس را به شما برگرداند.

۲٫ درک درستی از یک سفر سالم داشته باشیم!

تناسب اندام در سفر

اطلاعات کافی داشتن از سفر

درک شرایط یک سفر و همچنین اتفاقاتی که ممکن است در جریان یک سفر رخ دهد به شما کمک می‌کند که درک درستی از وضعیت کالری سوزی خود داشته باشید. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید برای سفر خود یک منطقه ساحلی را انتخاب کنید و به پیاده روی بروید و یا به یک شهر شلوغ و بزرگ بروید.

داشتن تناسب اندام در سفر

۳٫ میزان مسافتی که پیاده روی می‌کنید را اندازه گیری کنید!

خوشبختانه مزیت مهم مسافرت این است که در حالت عادی از یک روز کاری نیز بیشتر پیاده روی می‌کنید. معمولاً کسانی که در یک شرکت مشغول به کار هستند، برای زودتر رسیدن به محل کار خود از وسیله نقلیه شخصی و عمومی استفاده می‌کنند.
این موضوع باعث می‌شود که شما در نهایت ۲۰ تا ۵۰ قدم پیاده روی کنید.

۴٫ میزان خواب خود در پرواز را کنترل کنید!

تناسب اندام در سفر

کنترل خواب در پرواز

خواب یکی از اصلی‌ترین عوامل است که میزان مصرف کالری روزانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
هنگامی که در هواپیما هستید فرصت خوبی برای جبران کم‌خوابی در اختیار دارید.
خواب حین پرواز از چند جهت می‌تواند به سود شما باشد. اولین جنبه مثبت خوابیدن در هواپیما این است که حداقل بعد از پرواز خسته نیستید و با کم‌خوابی مواجه نمی‌شوید.

۵٫ میزان خواب خود در حین سفر را کنترل کنید!

تناسب اندام در سفر

کنترل میزان خواب در حین سفر

تحت کنترل داشتن زمان خواب در حین سفر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین چالش‌هایی است که یک مسافر با آن مواجه می‌شود. با توجه به فضای تعطیلات و همچنین محیا بودن شرایط تنبلی در هتل‌ها، خواب‌آلودگی و خواب زیاد پدیده‌ای است که اغلب رخ می‌دهد و شما را از اجرای صحیح برنامه کاهش وزن خود دور می‌کند.

نگهداشتن تناسب اندام در سفر

۶٫ از سفرهای کاری دوری کنید!

تناسب اندام در سفر

اجتناب از انجام سفر کاری

بر طبق یک نظرسنجی، سفرهای کاری و مکرر بسیار خسته‌کننده هستند .
ثابت شده است که سرعت پیری را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهند.
همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند و شرایط تهدیدکننده سلامتی به وجود می‌آورند.

۷٫ به سراغ هتل‌هایی بروید که باشگاه داشته باشند!

تناسب اندام در سفر

امکانات کامل در هتل ها

اینکه در تعطیلات باشید و به دنبال خوشگذرانی باشید و مجبور شوید که به دنبال یک باشگاه ورزشی بگردید شاید کار چندان خوشایندی نباشد و شما را از ادامه برنامه کاهش وزن خود دور کند.
اما برخی از هتل‌ها اقدام به یک کار خلاقانه کرده و باشگاه ورزشی در کنار هتل خود ایجاد کرده‌اند.

۸٫ یک برنامه کاهش وزن جدید شروع کنید!

تناسب اندام در سفر

انجام ورزش در حین سفر

شاید از این پیشنهاد چندان خوشتان نیاید و شروع برنامه جدید را مناسب ندانید.
بعضی شرایط می‌توانید از این گزینه استفاده کنید و یک برنامه جدید با توجه به شرایط سفر خود تنظیم کنید.
کوله پشتی



لینک منبع

مطلب نکات کاربردی برای حفظ تناسب اندام در سفر در سایت مفیدستان.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


مطالب اینترنتی
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : نویسنده
نویسندگان
آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :